sobota, 26 stycznia 2013

Koniec ferii... ;(


Nom hejka! Ostatnio coraz mniej pisze, ale cóż.... Jak zacznie się nowe półrocze w szkole to nwm będę jeszcze mniej pisała. Teraz mi się nudzi i piszę :D Nic się nie działo. Nudy, nudy, nudy. Najgorsze jest to, że już ostanie dwa dni ferii, przynajmniej u mnie, ale za to inne województwa zaczęły ferie. Po prostu przeprowadzam się np. do Warszawy... :P Będzie super! ;) A tak to dziś przyszła do mnie Klaudia (,,Ogon"), nie żeby mnie odwiedzić (nom wiadomo, starej matki i babci już nikt nie odwiedzi xddd), przyszła po lekcje -,-' Bo wcześniej wyjechała do Włoch. :P Zazdroszczę... Ja byłam w domu. Nom i jutro mi przyniesie, jak oczywiście będę do szkoły pakować -,-' A miałam zamiar się uczyć :D Hahahahhah! Bardzo śmieszne! :D Tzn.  chyba będę pytana z historii bo mam ocenę łamaną... 4/5 xdd Przypominam wszystkim z mojej klasy, że Pan chyba będzie pytał.... Moimi znajomymi wstrząsnęło trochę to, że zmieniłam fryzurę. Prosta grzywka! Tsssa... Dobra ja kończę, bo nie mam już co opisywać.... :)


,,Kącik debilnych piosenek, które słucha Wiesława"   Brathanki- Czerwone Korale  ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz