poniedziałek, 4 lutego 2013

Po długim czasie... ^^

Hejka... Wiem długo nie pisałam, ale mi się nie chciało i wgl. troche nauki było... A teraz nudy... Tylko jedyne co fajne to we wtorek mi i mojemu chłopakowi stuknęły 2 miesiące :D A najlepsze jest to, że skończył się semestr i on miał wyższą średnią ode mnie -,-' Mendejszyn... A tak to sb myślę, że muszę się wiąźć za sb i się uczyć, bo mnie wkurza moja średnia -_- 4,5 Ale wysoka w zeszłym roku było 5,2 xddd beka beka Ale zaniżyłam poziom  :D beka beka! Tak to ogółem to mam w środę zły dzień, bo w mojej szkole jest organizowana impreza walentynkowa, a w tym samym czasie moja klasa ma wywiadówkę, moją wymówką jest, że wychodzę wcześniej na strojenie sali, a później (żeby moja mama na mnie nie czekała) to mówię, że zostaję na sprząaniu sali gimnastycznej :D Tsssaa... :3 Wiem! Beka beka nudzi mi się... Jutero na 10.30 do szkoły, czyli Ogon wbija do mnie na chate robimy kartki walentynkowe :D Nom ^^ Jej walnę z nią kilka serduszek i tyle xddd Nom A teraz to ja już kończę bo mi się juz nic nie chce a jestem dziś wykończona, nie wiem kiedy napiszę znowu -,-' Pa pa :**** <3

,,Kącik debilnych piosenek, które słucha Wiesława" Verba- Pokaż mi ;***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz