piątek, 8 lutego 2013

Nudyyyy xdd

Hejka czo tam? U mnie nic. Siedzę sb zajadam popcorn ^^ Nic ostatnio się ciekawego nie wydarzyło. Tylko impreza w szkole xddd Beka była. Pamiętam, że Sandra (jak z nią tańczyłam) ściągnęła mi buta -.- Ale była beka :P Tak to jedynie wolne z lubym ^^ Wróciłam szczęśliwa xdd I później poszłam szybko spać. :3 A tak to nic oprócz tego. Dziś.... nudyyy -.-  W szkole na w-f- twierdza :D Beka była wygraliśmy :P
   Później na polskim spr. -.- i na historii poprawa :P Chyba dobrze mi poszło ;) Może będzie 5 :D Fajnie by było (ale to tylko marzenia).  Później wywiad z Panem od historii do gazetki szkolnej :P Beka była tez xdd NOm a teraz kończę :P Pa papapapapa :)



,, Kącik debilnych piosenek, które słucha Wiesława" Ewelina Lisowska- W stronę słońca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz