sobota, 16 lutego 2013

Wypad na kregle ;**

Hejka! Wiem znów nie pisałam, ale ok ;p Wczoraj byłam z dziewczynami na kręglach! Beka była xddd   Świetnie się bawiłyśmy i wgl. później beka w tramwaju z Alą, Ziutą i Ździchą xd   Nom, więc porobiłam pare zdjęć, żebyście sb obejrzeli jakie to my jesteśmy głupie xd

A tu ja z kulą do kręgli xd Dzięki córcia ;*


Ja i Alicja ;* 

A tu Ziuta i Ździcha i Pauliny noga xD

Ja i Paula ;**

Wisia i Paula <3

Znów ja i Ala ;p

A tu Paula ze swoim arcydziełem na talerzu- ketchup ;*

Dwa kochane ,, Zjarane Zbyszki" xD

Moje trzy kochane <3 Autor zdj. I am ;p

A tu już mi odwalało na prawdę xd  ahahha ;* 

A tu jeszcze nasze śmierdzące nóżki w butach do gry w kręgle <3 

Nom myślę, że rozbawiłam was na pewno ;*

,,Kącik debilnych piosenek, które słucha Wiesława" 

Nowator iLerek - Moja panienka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz